Shop Mobile More Submit  Join Login
Panty and Brief by cutemew Panty and Brief by cutemew
For my thousandth one.. guess you'll just have to do~
Add a Comment:
 
:iconfioriography:
fIoriography Featured By Owner Mar 22, 2014
fak
fak
fak
fak
Reply
:iconnaznamimoza:
NaznaMimoza Featured By Owner Jul 16, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Ahh "lemme see your face, geek boy" ghzdkcnjfhv
I liked brief before he was hot, but when I first saw him like that, and found out it was brief, my reaction was not far off from Panty's ;)
Reply
:icon30pencils:
30pencils Featured By Owner Jun 5, 2013
awesome drawing. hopeful im as good as u are someday
Reply
:iconmusicalnotes247:
musicalnotes247 Featured By Owner Jul 7, 2012  Student General Artist
Super adorbs! <3
Reply
:iconnerdywings:
nerdywings Featured By Owner Nov 7, 2011  Hobbyist Photographer
My friend bought me this print at Youmacon. It was super cute, I love it <3
(:
Reply
:iconcheesyhipster:
CheesyHipster Featured By Owner Sep 8, 2011  Student General Artist
OMG MY FRIEND JUST BOUGHT THIS PIC AT KUMORICON!!!! I LOVE IT!!! :love:
Reply
:iconanjsworld:
Anjsworld Featured By Owner Sep 4, 2011  Student
nice work on drawing them!!!
Reply
:iconsurey-neko:
surey-neko Featured By Owner Jul 29, 2011
such a tender moment, how wonderful! Love the watercolor/marker look to this.
Reply
:iconxxxsushipanda:
xxxSushiPanda Featured By Owner Jul 25, 2011
HOLY CRAP.
The lady at the counter of AX said you didn't have a deviantart!
But I bought this print and your Ano Hana print!
Reply
:iconcutemew:
cutemew Featured By Owner Jul 25, 2011
ohh no lol I think I told her that I didn't really upload much on dA anymore (I didn't at that point) and she misunderstood ^^;;
Reply
:iconxxxsushipanda:
xxxSushiPanda Featured By Owner Jul 25, 2011
I had thought your art looked familiar! ; w;
But it's great. I totally love it. Keep on working c:
Reply
:iconsweetlacie:
sweetlacie Featured By Owner Jul 24, 2011  Hobbyist General Artist
lol the title.=P haha..:love:
Reply
:iconbrittydee:
BrittyDee Featured By Owner Jul 20, 2011  Hobbyist General Artist
Ohhh, so cute :heart:
Reply
:iconadrianat3t:
AdrianaT3T Featured By Owner Jul 19, 2011  Hobbyist Traditional Artist
I can't believe I didn't finish watching the show,as soon as i saw this drawing I looked for the last episodes!!
Reply
:iconcutemew:
cutemew Featured By Owner Jul 20, 2011
haha omg the ending was so amazing OwO
Reply
:iconadrianat3t:
AdrianaT3T Featured By Owner Jul 20, 2011  Hobbyist Traditional Artist
Indeed, a very different show. But is it gonna continue? I mean, whats up with Stoking being a demon, and Panty was sliced to a bunch of lil' pieces?! :?
Reply
:iconlilythescorpio:
lilythescorpio Featured By Owner Jul 19, 2011
you will have to do *pounce on Lisha*
Reply
:iconpacificpikachu:
PacificPikachu Featured By Owner Jul 19, 2011  Hobbyist General Artist
Yayyy you're posting again! Love this one. <3
Reply
:icondakotadugger:
dakotadugger Featured By Owner Jul 19, 2011
gorgeous!
Reply
:iconcutemew:
cutemew Featured By Owner Jul 19, 2011
thanks XD
Reply
:iconlost-ghost-girl:
lost-ghost-girl Featured By Owner Jul 19, 2011  Hobbyist General Artist
Waaa~ *u*
So cute :heart;
I'm so glad you're back and started to post again :3 <3
Reply
:iconcutemew:
cutemew Featured By Owner Jul 19, 2011
^^
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
July 19, 2011
Image Size
134 KB
Resolution
680×880
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
6,530 (1 today)
Favourites
604 (who?)
Comments
22
×